Szkolna 59, Kuklówka
+48 (46) 857 77 99

Konferencje

Funkcjonalnie zaprojektowane i wyposażone sale konferencyjne Kuklówka Conference to idealne miejsce na zorganizowanie wielu rodzajów spotkań.
Sale przystosowane są do zorganizowania w nich profesjonalnych spotkań typu konferencje i szkolenia, jak również pokazów produktu, imprez, bankietów, wesel, itp.

Największa sala „Bankietowa” pomieści do 250 osób. Drugą co do wielkości salę „Cris” można podzielić na dwa niezależne, mniejsze pomieszczenia konferencyjne („Cris „I i”Cris II”). Na przeprowadzenie spotkań w bardziej kameralnym gronie proponujemy sale: ”Margo” i „Kominkowa”.

Prowadzenie konferencji i spotkań ułatwi nowoczesny sprzęt audiowizualny i multimedialny, pozwalający na zorganizowanie szkoleń na najwyższym poziomie, tak aby uczestnicy i prowadzący czuli się komfortowo.

W trakcie spotkań zapewniamy urozmaicone menu oraz fachową obsługę. Do każdego wydarzenia podchodzimy indywidualnie ze starannością i dbałością o szczegóły, a nasz personel zawsze chętnie służy pomocą.

Sale Konferencyjne

Bankietowa

Powierzchnia 300m2
Sala Bankietowa jest idealnym miejscem do organizacji dużych spotkań biznesowych wraz z cateringiem czy też imprez okolicznościowych jak wesela, komunie, chrzciny, stypy itp.
Ustawienia:


150os.

200 os.

250 os.

Cris I

Powierzchnia 60m2
Sala Cris I ma dostęp do światła dziennego, jak również istnieje możliwość zupełnego zaciemnienia sal, które jest przydatne do pracy przy prezentacjach multimedialnych.



40os.

20 os.

40 os.

Cris II

Powierzchnia 36m2
Sala Cris II świetnie nadaje się do organizacji spotkań firmowych i prywatnych, które wymagają dyskrecji oraz spokojnych warunków pracy.



20os.

10 os.

20 os.

Cris

Powierzchnia 96m2
Sala Cris, to połączenie sal Cris I i Cris II, oddzielonych za pomocą przesuwnej, dźwiękoszczelnej ściany. Sala daje możliwość organizacji spotkań do 80 osób.



80os.

40 os.

80 os.

Margo

Powierzchnia 100m2
Sala Margo jest jasnym pomieszczeniem oświetlonym światłem dziennym. Dzięki powierzchni 100m2 idealnie sprawdza się jako miejsce spotkań w dowolnej aranżacji.



46os.

23 os.

60 os.

Zobacz galerię